beylikdüzü escort

Netteki Blog

SIRALAMALAR VE YIĞILMALAR! TERCİHLER NASIL OLACAK? | 2022 YKS SONUÇLARI AÇIKLANDI!

18.07.2022
56
SIRALAMALAR VE YIĞILMALAR! TERCİHLER NASIL OLACAK? | 2022 YKS SONUÇLARI AÇIKLANDI!



2022 YKS SONUÇLARI AÇIKLANDI! Sonuçları nasıl değerlendirmeliyiz ? Tercihler ne zaman yapılacak ? Tercih yaparken neye dikkat etmeli? Hepsi ve daha fazlasını cevapladık. 👉

Etiketler:

Yorumlar
  1. Abdullah Sahin dedi ki:

    Sadece 1 gün kısa tekrarları dinledim ve yapamayacağım netleri yaptım. Çok teşekkürler Tonguç Kampüs! Üniversite sınavına hazırlanacak arkadaşlara bu kanalı şiddetle tavsiye ediyorum. Tekrar çok teşekkürler.

  2. Deniz Korkmaz dedi ki:

    sıralamam 6k geldi odtü siyaset en çok 2020de 8k olmuş bu sene daha da düşer mi acaba giremem diye korkuyorum

  3. Gül Yer dedi ki:

    Ea 11k yaptım marmara hukuk gelir mi sizce

  4. YAĞMUR KUMSAL dedi ki:

    Ea 28k hangi hukuklar gelebilir?

  5. I'm a High Functioning Sociopath dedi ki:

    geçen sene birkaç kişi hariç hiçkimse sınava zordu kazıktı diyemedi.yorum odaklıydı diye saçmaladılar.sıralamalar düşer de bu kadar düşmez dediler.yalan söylediler.tercihlerinizde benden tavsiye bölümün geleceği,zorluğu,kaç çeşit kpss'ye girdiği faktörleri kadar bu ekonomik koşullarda ailemden uzakta durabilir miyim,yurt çıkar mı,gidip gelebilir miyim,ben kardeşimle aynı oda da kalmaya tahammül edemiyorum kyk'da en 4 kişiye nasıl tahammül edeceğim faktörlerini hesaba katın.ben çok hassasım kyk'da kalamam diyorsanız memleketinizi yazınız.üniversiteler ki kalite farkı bana göre isim olarak kalıyor.akademik bilgileri hocanın makalesini,kitabını,seminerini izleyerek kapatabilirsiniz.

  6. Reyhanbıktı dedi ki:

    Arkadaşlar sozel 87 k hangi bolüm gelir

  7. Rory Gilmore dedi ki:

    Sözelde 60k yaptım edebiyat düsünüyorum ama sıralamalar sizce geriye mi kayar öne mi

  8. Mirke You dedi ki:

    40k hukuk gelir mi

  9. Sema dedi ki:

    Ea dan 15k yapmıştım obp 24 e atti. Hakkım helal değil şişirilmiş ve pandemi zamanı online dan kopya çeke çeke yüksek obplere

  10. Beyza Yılmaz dedi ki:

    Bu yıl sıralamalar düşer mi nolur

  11. Bunyamich dedi ki:

    arkadaşlar ben sözelde 200k yaptım tercihte ilk 10 sıraya 100 200k arası yazmali miyim tutma ihtimali var mi

  12. Dilan Dilan dedi ki:

    merhaba bir şey sormak istiyorum 430k sıralama yaptım özel hemsirelik gelir mi .

  13. Ahmet Gulaydin dedi ki:

    Sözel sıralamam 8 bin Anadolu üniversitesi 6 bin gelir mi acaba

  14. Herşeyden Karışık dedi ki:

    Para ile alınan bir sınav değil emek ve başarı isteyen bir sınavı para ile alanlara haram zehir zıkkım olsun

  15. Ömer Yılmaz dedi ki:

    1 milyon sıralamayla veterinerlik gelir mi

  16. Herakless Stronger dedi ki:

    Bu vakıf ünilernde özel konum ve açıklamalar kısmında rakamlar ne anlama geliyor

  17. furkan aldemir dedi ki:

    44 k ile hukuk gelir mi

  18. Ercan dedi ki:

    Hocam sözel 5300 geldi.Hacettepe okul öncesi geçen sene 5930, 2020'de ise 6090 ile kapatmış.Gelme ihtimali yüzde kaç ?

  19. Doğuline dedi ki:

    hocam cok güzel anlatmıssınız birşey soracagım size

    Sözel:185 almışım başarı sıralaması :1.435.846

    EA:183 başarı sırası : 1.710.970

    şimdi tercih kılavuzuna bakıyorum ben neye göre biryer sececegim onu anlamadım.

  20. Emirhan Konca dedi ki:

    arkadaşlar 250 k sayısal tercih yapılır mı mezuna bırakayım mı hiç şansımı denemeden

  21. Berk dedi ki:

    ea 40 bin yaptım ısparta hukuk 55 binle kapatmış geçen sene gelirmi

  22. ohaaa¿¿ dedi ki:

    Obp yüzünden 11K geri attı 11K çok değil mi ya?

  23. Ebrar Avvuran dedi ki:

    HOCAM HUKUK İKİNCİ ÖĞRETİM EN SON KAC BİN İLE ALİR SİRALAMAM 82 BİN

  24. Ebrar Avvuran dedi ki:

    HOCAM HUKUK İKİNCİ ÖĞRETİM EN SON KAC BİN İLE ALİR SİRALAMAM 82 BİN

  25. Yaren Kılıç dedi ki:

    Hocam 50 binle Türkçe öğretmenliği gelir mi

  26. çilek dedi ki:

    Sözelden 316 puanla 251.299 sırlama ile hangi bölüm gelebilir?

  27. Nazlı dedi ki:

    sözel 350 puan 104 sıralama yaptım
    geçen sene 300puan 96 sıralamayla alan avrasya gastronomi gelir mi?

  28. Fury M7 KbeeR dedi ki:

    ya bişi sorucam 30 yaş üstü olupta universite için tercih verebilcek varmı ? Beğeninde bi göreyim 😀 Gdiip kemik testimi yapsak napsak

  29. Kaya dedi ki:

    225 bın ile ebelik gelir mi

  30. Esma Nur Kaya dedi ki:

    Arkadaşlar benim sıralamam 545 bin istediğim bölüm ise geçen yıl 561 bin ile kapatmış sizce gelir mi ?