Saxenda kullanıcı yorumları

Saxenda kullanıcı yorumları

Merhaba arkadaşlar bu iğneyi ne için kullandığınızı zaten biliyorsunuz.Ben burada detaya girmeden kullanıcı yorumlarını aktaracağım.Sizlerde yorumlarınızı yazarsanız tüm kullanıcılar ortak bir paydada buluşabilir.Herkes birbirinin yorumunu okuyup sözlük tarzı bir topic oluşturabiliriz.Saxenda’nın ekşi sözlük yorumlarını buraya ekliyorum.Herkes bu yorumlara göre kendi yaşadığı deneyimi aktarabilir.Bu sayede herkesin ortalama bir fikri oluşur diye düşünüyorum

Yorum 1:
sanılanın aksine zayıflama ilacı değildir. hızlı kilo alan ya da sürekli şekerli ve yağlı yemek yiyen insanlardaki tatlı krizini bastıran bir ilaçtır. tatlı krizi acıkmak değildir. yeteri kadar karbonhidrat,protein ve yağ tüketildiğinde bile bünyedeki düzenli tatlı yeme isteğidir. bu hücrelerin sürekli şeker almaya alışmasından kaynaklıdır. bu ilaç da bu hissi bastırmayı sağlar. yoksa “ilaç aldım, kilo verdim.” diye bir şey yoktur.

Yorum 3:

11. gündür her sabah göbüşüme yaptığım iğne. 4 kilo eksildim. hipoglisemi teşhisinden sonra dr verdi. bağırsak ve beyinde salgılanan tokluk hormonu normal bir insanda günde 2 dk salgılanır. gün içerisindeki öğünler için yeterlidir. saxenda bu hormonu harekete geçirip 10-18 saat kadar vücutta kalmasını sağlıyor. yani 2 lokmayı zor yutup, ayıp olmasın diye yemek yiyosun ve hep toksun. 2 tane yeşil erik, 1,5 porsiyon iskender gibi oturuyo mideye. endokrinolojiye görünmeden ve ayrıntılı tahlil yaptırmadan kullanılmaması gerekir. kısaca dr yazıcak. göbüşüm mü? delik deşik ama tatlı.
Yorum 4:
endokrinoloji doktorumun diyete destek amaçlı düşük doz olarak verdiği iğne, 785 tl ve bence çok gereksiz. diyetinize uyduğunuz takdirde zaten kilo verirsiniz. (hastalık olanları kast etmiyorum elbette).
Yorum 5: 

düğünüme tam 6 ay kalmışken, tip 2 diyabet hastası olmuşken, 125 kilogramken (181 cm) , ve doktor raporu ile ücretsiz olduğunu duymuşken. beni acayip ikilemde bırakan iğne. ya açıkcası beni akşam haberlerinde yanlış ilaç kullanımı yüzünden yatalak olmuş şekilde izlemenizi istemiyorum. ama bir yandan da denemek istiyorum. daha kilo veremiyorum sakın bana diyet yap demeyin. 3 ayda anca 133 kg’dan 125’e düştüm. daha 1 yıllık ilaç olması ayriyetten korkutuyor. kullanan (gerçekten kullanan,mümessili ya da satıcısı olmayan) yazarlardan destek ve bilgi rica ediyorum.

edit: devlet karşılamıyormuş.

Yorum 6:
1 paket icinde 3 adet 15’lik kalem mevcut. yani ilk hafta 0.6 ile baslayip her hafta 0.6’sar artirarak 3’e ulasilacak ise, her kalemden ilk kullanim 0.6’nin hava kalmamasi icin cope atilacagi da hesaba katilinca, bu ilk paket yaklasik 4 hafta anca yetecek. 3 aylik bir kullanim icin ise birakirken de ayni sekilde 0.6’sar azaltarak birakilacaksa, 3 aylik bir kur icin 4 paket kullanilmasi gerekiyor. ilaci ilk aldiginizda bogaziniza dugumlenen ucretten daha 3 kez daha veriyorsunuz yani. nefis.
Yorum 7:
hızlı kilo verip sonra tekrar aldığım ve diyabet nedeniyle kontrolü sağlamakta zorlandığım için doktor tavsiyesiyle başladım. yaklaşık 4 ay kullanımda 10 kilo verdim. son ay çok işlevli gelmedi bana sanırım 3 ayda kilo kaybettim. bir süre sonra benim iştahım açıldı tekrar. şu sıralar tekrar başlamayı düşünüyorum.
Yorum 8 :
doktorum önerdi.çekinerek baktığım ilaçtır.bilgisi olanlar yeşillendirirse mutlu olurum.
Yorum 9 :
özel sigorta tarafından %80’i ödenen insülin düzenleyen iğne. insülin değerim 23 küsür ve %66 karaciğer yağlanmam ortaya çıkınca endokrinoloji doktorumun glifor ile başlamam gerektiğini söyledi. ederi 750 tl. hastanede iğne benzeri kalemi nasıl kullanacağım ile ilgili bilgi veren birimde diyet ve sporla birlikte kullanılacağını ve yemekte doyumu hissedince anında yemeyi bırakmanın çok önemli olduğunu söylediler. bu sabah ilk dozu yaptım. gelişmeleri bildireceğim.
Yorum 10
kilo problemi yasayan bölge temsilcisinin bile kullanmadığı ilaçtır. neden kullanmıyorsun sorusuna cevabı ise “yan etkilerinin ne olduğunu henüz bilemiyoruz.” dur.
ayrıca doktorların bu ilacı reçete etmeleri karşılığında firmadan güzel ücretler aldığını biliyorsunuzdur umarım.küçük bir not daha: safra kesesinde problem olanlar kesinlikle kullanmasın. kilo vericem diyip hastanelik olmayın.
Arkadaşlar 10 tane önemli yorumu sizlerle paylaştık.Kesinlikle bu tür ilaçları doktor kontrolünde kullanın.Bu konudan doğacak sorumluluğu kabul etmemekteyiz.Biz sadece ekşisözlük yorumlarını paylaştık.Ekşisözlük kullanıcıları da sizin gibi ilaç hakkında net bilgisi olmayan insanlar.O yüzden bu yorumlar sadece aklınızda fikir oluşması açısından eklenmiştir.En güvenli bilgiyi doktorunuzdan almanızı tavsiye ederiz.Sağlıkla kalın.Saxenda kullanıcı yorumlarınız sizlerle paylaştık.

Yorum Yapın