casino siteleri
levent escort kozyatağı escort küçükçekmece escort maslak escort mecidiyeköy escort
casino siteleri slot siteleri
Netteki Blog

Dere kenarlarında bulanan şifalı bitkiler

08.06.2022
44
Dere kenarlarında bulanan şifalı bitkiler



Suyu seven bir çok şifalı bitki derledik.

Etiketler:

Yorumlar
  1. Gülseren Kalay dedi ki:

    Kazayağı dediğiniz, sirken otu, kuzu kulağı dediğiniz labada, doğru bildiğiniz yanlışlarınız,! Aklımda kalanlar bunlar 🤔🤔🤔

  2. Turgut Karabulut dedi ki:

    S.a.emegine sağlık kardeşim şimdi zamanı orada varmi bilmiyorumda sığır kuyruğu bitkisi tanitirsan iyi olur bence

  3. Sun Tsu dedi ki:

    5000 aboneye az kaldı 👍

  4. Yavuz Hankaya dedi ki:

    Hocam Kral adamsın Allah senin gibi değerli insanların sayısını artırsın inşallah sizler insanlık için bulunmaz bir nimetsiniz iyiki varsınız
    Yalnız saçtaki kepeklenme ve pullanma için bir video yapmadın sabırsızlıkla bekliyoruz abi Allah'a emanetsin

  5. kenan Deniz dedi ki:

    Kuzu kulağı dediğiniz bitki, kuzu kulağı değil.O bitki meyan kökü bitkisinin farklı bir türü,şeker hastaları onun şerbetini içebilir. Bu bitki temizlik ,sağlık ve güzelik ve alanında kullanılır.Tadi meyan kökü ile aynı ancak meyandaki şeker bu bitkide yok,Yarım çay bardagindan fazla içilmez.safra kesesi ameliyatı olmuş insanların kesinlikle tüketmemesi gerekir.

  6. Turgut Karabulut dedi ki:

    Gencer bey kardeşim emegine sağlık bu bayfus dediginiz bitki acaba turkiyede pelin otuna benziyor bayfus deyince cikmiyor pelin otu olabilirmi acaba Teşekkürler iyi çalışmalar

  7. Film Arşivi Official dedi ki:

    Emeğine sağlık Allah razı olsun abicim

  8. Film Arşivi Official dedi ki:

    Abi dikkat ediyorum sende bazen nefes nefese kalıyorsun konuşurken felan ?

  9. Aysekochtlecker dedi ki:

    Hocam ağzına yüregine sağlık eline emeğine sağlık çok güzel bilgiler etmiyorum sayende bayağı faydalı otları tanıttım görevlerini anlattın yeni beğenmediklerine çok keyif aldım Allah senden 1000 kere razı olsun hocam. Sİzin öyle otları yemenizi izlerken çok hoşuma gidiyor. Güvenim artıyor otlara karşı.👍💕👏

  10. simson simson dedi ki:

    O 12.24 dakikada sinir otunun çiçeğini kopardığınız zaman eliniz bı bitkiye değiyor ince yapraklı o pelin otumu?