beylikdüzü escort

Netteki Blog

Çok Kolay Saç Örgü Modelleri

25.01.2018
24
Çok Kolay Saç Örgü Modelleri



En sevdiğim 2018 Çok Kolay Saç Örgü Modelleri olan bu model duştan sonra Günlük Saç Örgüleri… balıksırtı gevşek örgü ama hangi saç örgüsünü yapabiliyorsan onu uygulayabilirsin.

Etiketler:

Yorumlar
  1. x x dedi ki:

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Çok güzel 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  2. Zümrut Ünal dedi ki:

    Supersiniz

  3. yildirim yildirim dedi ki:

    4 disslike = kıskananlar

  4. Murad Memmedli dedi ki:

    Super

  5. TR_ tete'nin matısığ dedi ki:

    🙂

  6. Toso Uske dedi ki:

    muhteşem elelenize salk

  7. süper oyun dedi ki:

    Ilk saç modelinin adı ne

  8. chasei dedi ki:

    BEN : Bunlar çok kolay ve güzel saç modelleri kesinlikle bunu pazartesi uygulamalıyım.

    YİNE BEN : HEMEN ŞU SAÇIMI ATKUYRUĞU YAPIYIM DA ÇIKIYIM YA YİNE GELDİ PAZARTESİ NE ARA BİTTİ TATİL YA GEÇ KALDIM ZATEN PFF

  9. Merve Yanac dedi ki:

    bu neya ne yaptığını anlamadım

  10. Vuqar Meherrenov dedi ki:

    Anlamak biraz zor.Amma guzel ve pratik modeller

  11. Melisa Şimşek dedi ki:

    Ya çok hızlı 😘😘

  12. Erdal Arslan dedi ki:

    saç modeleri aşırı güzel😀😀

  13. Erdal Arslan dedi ki:

    saç modeleri aşırı güzel😀😀

  14. Cabbar Samcizade dedi ki:

    Oho asiri guzeller

  15. d2rk dedi ki:

    Başlıkta çok kolay yazıyor. Gerçekten çok kolaymış 12. İzleyişim bişey anlamadım

  16. Başak Keskin dedi ki:

    Kızlar valla iyi hoş ama bozuluyor gün içinde saç zaten onu bunu bilmemde saçın şekil alabilmesi için saç illaki bakımlı olmak zorunda diğer türlü naparsa yapsın gün içinde bozuluyor. En güzeli saç botoksu yaptırıp geçiceksin. hiç uğraşmıcaksın onla bunla

  17. 07 Arslan dedi ki:

    Kısa saçlar için de yaparmısın

  18. yaşar ve cemile kardeşler dedi ki:

    Çok güzel süper bir sac modelleri

  19. Abdurrahim Çerik dedi ki:

    Hiç bişey anlamadım sihirbazlık yapıyorsunuz

  20. Rabia Tuncel dedi ki:

    Biraz hizli ama superr

  21. AYTUĞ 60 dedi ki:

    Çok basit ve çok kalay saçımda dendim çok güzel oluyo elinixe sağlık😍😘

  22. Yamyam dedi ki:

    Iki elle adim adim gosterse ne yaptigini anliyacaz

  23. Hümeyra Çelik dedi ki:

    Abi super yaaaa

  24. mehdi Mehdi dedi ki:

    Çok kolay ya🙄

  25. Nurlan Ekberov dedi ki:

    Cox gozel

  26. LADYDARK NİSA dedi ki:

    Şarkı gidip duruyor ama güzel saç modalleri. 👍🏻