beylikdüzü escort

Netteki Blog

Acun Ilıcalı Ne Kadar Para Kazanıyor ? | İşte Acun'un Maaşı

03.07.2017
15
Acun Ilıcalı Ne Kadar Para Kazanıyor ? | İşte Acun'un Maaşı



Acun ılıcalının maaşı ne kadar? Yaptıgı programlardan ne kadar gelir elde ediyor? Maaşı ne kadar ?

Etiketler:

Yorumlar
  1. canan dilek dedi ki:

    BENİM ANLAMADIĞIM ..BU YILKİ SURVİVOR MALİYETİ 23 MİLYON DOLARMIŞ BUNLARI ÇIKTIKTAN SONRA MI O PARAYI BULDUN .. YANİ GELİR – (MALİYET+VERGİLER )= O DEDİĞİN PARAMI OLUYOR :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    EĞER ÖYLEYSE VAY A.G :))))))))))))))

  2. Nigar dedi ki:

    bize ne bize bi faydasımı var zenginin parası fakirin çenesini yorarmış

  3. Şenay Mert dedi ki:

    o paraya yeni sevgili bulur Acun

  4. Hasan Turan dedi ki:

    ne maaşı reis adam paranın kendisi . o eskidendi

  5. Giurser Ealman dedi ki:

    Helal olsun hak ediyo ki anlin terinle kazaniyo

  6. Zerdüş ' dedi ki:

    kaç tirilyon olmuş

  7. Lady Sofia dedi ki:

    Helal be çalışiyor kazanıyor

  8. Samet Afhjvbh dedi ki:

    Bozmuyon kendini helal olsun o para sana en azidan calisarak kazaniyon millet gibi bi kalem oyuyla milyonlari koymuyon

  9. Emircan aydın dedi ki:

    Ne maaş ALLAH parasının hayrını görmeyi nasip etsin inşallah yüce RABBIM banada bir 30milyar ver toki ye girmek için en azından taksitle ev almış olurum inşallah AMİN

  10. Emircan aydın dedi ki:

    Al LAHIM banada hayırlısıyla küçük bir miktar para nasıp et başımı sokacak bir ev alayım 🙁

  11. Yasar Karadag dedi ki:

    BOŞUNA SMS ATTIRMIYOR!!!

  12. Kenan Civan dedi ki:

    Bu adam sezonda 500milyon kazaniyo..bu para dagittiklari

  13. türkiyem vatan dedi ki:

    allah fazlasını versin

  14. ömer kiper dedi ki:

    Bence yalan 2haftada 70milyonmu kazancak

  15. yayın tube dedi ki:

    la adamın aylık kazancını verin 2 yıl yaşarım hemde lüks

  16. Ali Aydın dedi ki:

    Geliri sabit değil

  17. ibo demr dedi ki:

    1milyon bana ver 1 milyon sana göre az zaten acun abi

  18. Taner sevim dedi ki:

    Bana bir 2 3 milyon yeter